4/12/2012

VISA Approved / ビザ取得

Visa has been approved at last!! Now, I am ready to go.
I won't tell you the details, but the interview was much simpler than I expected (though the documentation process was quite complicated for me).
Original one will be mailed within about a week, so I'm going to fly around 19-26th Apr.
I'll let you know when I fix my final schedule!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
本日ビザの許可出ました!やっと行けます。
詳しくは話しませんが、面接は思ってたよりとても簡潔なものでした(面接までのプロセスは私にとってやや分かりにくいものでしたが苦笑)
ビザ原本は、およそ一週間以内に届くので、4月19-26日あたりに出発しようと思います!

出発日が確定したら、またお伝えします!!

0 件のコメント:

コメントを投稿